Segsöndag.

Hej Raffe.
Idag har det varit en riktigt seg dag. jag har inte gjort så speciellt mycket idag. Byggt lite hemsida, handlat och sen har jag kollat på lite film. Känns som jag är på väg att bli dålig. snoret rinner hela tiden på mig.
 
Igår vinterbonade jag ute på landet. Så nu är det bara att ta upp båten. Men den får ligga i tills vi har strött Laijlas pappa med vinden ute på sjön. Å när det blir vet jag inte. Hoppas det inte dröjer allt för länge.
 
Ikväll har jag råkat starta en jullåt och det blidde många mer efter den. Snacka om att man fick julkänsla.
Det är fan inte långt kvar till julen. Tiden går fort.
Nu blir det lite tv innan läggdags. Ha det gott alla vänner.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0