Lördag förmiddag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och det blidde en ordentlig sovmorgon för jag kom i säng rätt sent i natt. Jag var å hämtade Bella i Farsta, för hon hade varit på konsert.
I dag är det tvättdag och sen skall jag iväg till Huddinge och kolla på Bella när hon uppträder med sitt band. Senare på eftermiddagen kanske det blir sjön å fiske eller om jag tar det i morgon.
 
I veckan deltog jag i en tävling på jobbet där jag kan ha stora möjligheter och vinna. Bland annat kan man vinna en resa till Tyskland. Vi får se om jag får komma till draknästet och Berätta mer om min idé.
 
Nu skall jag fiffa till lite här hemma så jag får koppla av sen. Ha det gott alla.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0