Vårdag i Västerhaninge.

Hej Raffe.
Första gången sen i höstas som det är riktigt varmt och skönt ute. Innan jag gick ut i spåret så var det 16 grader varmt. Jag gick runt spåret och bara njöt i dag. Det var så fruktansvärt skönt.
Vi åby ängar så fanns det en bänk och där satt jag å myste i nästan en timme. Det var så rart där.
Innan jag gick i väg till skogen så hittade jag dom här vid husväggen vid tandläkaren.
Måste ju säga att jag älskar det här när vintern är över.
Men man skall väl inte säga för mycket än. För det kan ju bli bakslag. Men blir det de så kommer det bli som en käftsmäll.
 
I dag är det internationella kvinnodagen också. Så i kväll blir det fika. Tänkte äta kladdkaka med vispgrädde till. Det är inte fel på något sätt det :D
 
Nu skall jag spela lite dator innan jag börjar med middagen.
Ha det gott alla.
pöössilipöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0