Semester.

Hej Raffe.
Det var ett tag sen jag skrev. Har inte haft någon lust bara. Ibland blir det så bara.
I fredags gick jag på min semester. Och det känns så jävla skönt. 2 veckor i den här omgången. En vecka utomlands och en vecka på landet.
Nu är det bara 2 dagar kvar till vi åker till Teneriffa. planet går 15.55 och tar ca 5½ timme har jag för mig. Så det kommer att bli hur mysigt som helst. Medan vi åker utomlands så kommer en vän att bo här så Tristan får sällskap.
Asså. Som Bella och jag längtar nu. Det finns inte ord.
Jag skall försöka uppdatera bloggen när vi är nere på Teneriffa
 
Den nya sängen som jag köpte måste jag säga att jag är jävligt nöjd med. Asså. Man sover som en gud. Det var helt klart värt alla tusenlappar. Så dom som letar efter en ny säng. Snåla inte. Det är helt klart värt priset när du köper en dyr säng.
 
Nu skall jag gå och handla lite nödvändiga grejer som är bra att ha med sig på resan.
Så med lite tur så kommer jag uppdatera från kanarieön Teneriffa.
Ha det bra alla.
Pösselipöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0