En dag kvar.

Hej Raffe.
En sista uppdatering innan resan.
En dag kvar och resväskan är packad, bilen tankad.
Nu skall vi bara gå på skolavslutningen och sen är det Arlanda som gäller.
 
I går gjorde jag köttfärssås och makaroner till middag. Det blev så där overkligt gott så det blir samma mat i dag till middag eftersom det blev så mycket.
Men skall bli skönt att inte behöva laga mat på en vecka utan gå och äta buffé på hotellet. Vi har ju all inclusive, så det är bara att stoppa in så mycket man orkar. Inte tror jag dom går någon vinst på mig :)
 
På hotellet har dom ju Sats. Och jag tränar ju på sats. Så sportkläderna åkte med i resväskan. Utan träningen skulle jag inte klara mig. Det är den som gör att jag kan stå på mina fötter. Bella skulle testa på att gymma också. Det kommer bli nice!
 
Nu skall jag fixa lite här hemma. Ha det gott alla.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0