Onsdag.

Hej Raffe.
Har varit dålig i kistan å är hemma från jobbet nu. Men skall till jobbet i morgon igen.
I dag är det riktigt varmt å skönt ute. Synd att bilen är på verkstad. Annars hade jag nog åkt ut på sjön i dag.
 
I morgon skall Bella på grönan. Fan vad dyrt det skall va å gå på sånt spektakel. Men det är hon värd tycker jag. Hon skall dit med någon kompis å ha kul. Å hoppas de får jättekul.
 
Jag håller på att storstäda datorn. Fan vad skräp man spar på sig :)
Men nu åker allt onödigt veck. Hittade en massa videofilmer som jag har gjort med en massa fotografier. Många av dom är inte intresanta längre så dom får åka i papperskorgen också.
 
Ha det bäst alla.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0