Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag i dag och känner mig lite smått seg. Skall jobba i morrn tänkte jag.
I kväll är det öppet hus på skolan och jag tänkte att jag skall gå dit.
Asså. Det är rätt långtt til semestern. Men asså jag längtar som fan. Jag skulle ha bokat resan tidigare. Men om 138 dagar så åker vi till kanarieöarna.
 
Har precis gjort pannkakssmet. Så den står och vilar på bänken i köket nu. Så skall strax börja grädda pannkakor.
Shit vad snö det har kommit då. Det är inte undra på att man mår dåligt i sinnet.
Men har börjat knapra D-vitaminer nu så vi får väl se om jag kan bli lite piggare i sinnet.
 
I går kväll så betalade jag alla räkningar. Asså måste ju säga att det känns skönt efteråt när man betalat alla räkningar. Tänk dom som inte kan betala sina räkningar. Tycker faktiskt synd om dessa människor.
 
Nu skall jag börja grädda pannkakor. För det tar ju sin lilla tid. Ha det alla.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0