Lördag kväll.

Hej Raffe och alla vänner.
Va på gymmet i förmiddags och köde en timme där. och sen hem och städa och sen laga mat. Och jag som hade bestämt att jag inte skulle göra något i dag.
I dag kom det rätt mycket snö.Jag vill inte ha någon snö. Jag klarar mig väldigt bra utan den..
 
I dag läste jag på nätet om Chili burner. Jag skall ge den tabletten en ärlig chans. Jag har ju inget att förlora om jag tar den.
Jag tränar fyra fyra i dagar i veckan på gym. En timme varje gång.
Jag äter norgorlunda rätt mat. och jag står fan still i min vikt nedgång.
Undra om det kan vara så som sjukgymnasten säger att musklerna börjar väga istället för fettet. Hur fan skall jag gå ner i vikt då? Så vi får väl se när jag börjar ta de där chili burner.
 
Nu skall jag fyga lite flygsimulator.
Ha det gott alla. Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0