Gott nytt år.

Hej Raffe och alla vänner. 
Gott nytt år på er. Igår var Bella och jag själva, vilket var hur skönt som helst.  Nästa nyårsafton blir nog i något varmt land.
Bella och jag på skaldjursbuffé i går eller vad man kan kalla det. Det va räkor, hummer och kräftor. Sen hade vi sallad, Västerbottenpaj, bröd, Ägg halva och läsk. Asså. Det var sjukt gott.
 
Hoppas ni som läser min blogg fick en fin nyårsafton, och att ni får ett fint 2015. 
Under 2015 kommer jag att göra om H-S. Så det skall bli en utmaning. 
Nyårslöfte för i år blir att jag skall fortsätta att vara rökfri och singel.
Jag tror inte det blir några problem.  Jag har inga abstinens kvar efter ciggen.  Inte efter fruntimmer heller.  För av någon jävla anledning så känner jag inget sug efter något förhållande efter mina förhållanden jag har haft. Så mycket har det skadat min tillit på kvinnor. Men skall ju aldrig säga aldrig.  Men som det känns nu i allafall så kommer mitt nyårslöfte att inte bli några problem. 
Nu blir det lite god frukost.  
Ha det bäst alla.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0