Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag i dag och känner mig lite mör i dag efter en övertid i går till åtta.
I dag Skickade jag in pappaer på att bli medlem på Sats.
Blir billigare å träna där än på fysiocenter. Får rabatt från jobbet och så har jag friskvårdspengen. Så jag betalar bara 157 kronor i månaden jämnfört med drygt 350 kr i månaden på Fysiocenter.
Så från och med fösta mars så tränar jag på sats.
 
Fy fan vad snö det kommer då. Jag bara hatar den här årstiden.
Måste erkänna att jag är bra jävla sugen på en sista minuten till något varmt land.
Men jag får lov att behärska mig. Vi drar ju till Spanien snart.
Nu skall jag kolla lite tv innan sängen.
Ha det gott alla varelser ;)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0