Segt.

Hej Raffe.
Seg som fan känner jag mig. Men snart skall vi ut å käka middag.
Det är ganska skönt å va sjukskriven Men inte skönt å ha ont. Men det är tur at jag har värktabletter.
I går kväll var jag å skrev på papperna på min nya bil.
Den här bilen är jättefin och för en gång skull ingen rost. Så nu kör jag Toyota Avensis.
Den är ruggigt skön å köra. Den går så tyst att man knappt hör motorljudet. Det är inte jag bortskämd med. För alla bilar jag har haft har mer eller mindre låtit som ett tröskverk.
 
Tänk att första snön kom precis lagom till att jag tagit upp båten. Dagen efter båtupptagningen så var det aldeless vitt på marken. Snacka om Tajming :D.
Synd bara att den inte fick ligga kvar. Men jag tror det kommer att bli en riktig jävla vinter i år. Men vi får se sa den blinde :D
 
Nu skall jag bar lägga mig å vila till Bellan kommer hem från skolan. Sen blir det Thai Buffé i Haninge.
Ha det gott alla glada.
Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0