Måndag.

Hej Raffe.
E sjukt uttråkad. Känner mig mycket bättre i handen och tänkte jobba i morrn. Så jag avbryter min sjukskrivning i morgon. 
Förra veckan var lite turbulent i mitt liv. Jag skulle hämta min gamla reanult som står nere i tungelsta där bilmecken bor. Ingenting hade han fixat med bilen. Så jag trodde han hade lagt reservdelarna i bakluckan. Så jag och Christer ser efter där och hittar en stor golfbag med vapen istället. 
Så antingen har dom rånat eller så skulle dom råna och sedan använda/använt min bil som flyktbil.
 
Jag larmade 112 och polisen kom. Det vart värre drama än beckfilmerna.
När jag kom hem och klockan blev tio så ringde polisen mig och sa att en bil är på väg å hämta mig för jag skall in på förhör. 
Jag blev förd och förhörd på flemingsbergs polisstation och blev sedan hemkörd halv två på natten.
 
Igår fick jag höra att han är på fri fot igen. Vet inte varför.
Så nu är man jävligt skraj att han eller dom skall hitta på något. Jag väntar ett samtal från polisen nu för att fråga om de kan lägga något sorts besöksförbud för honom medan han trippar omkring på gatan. För något måste polisen göra.
eftersom bilmecken har ett kriminellt förflutet så vet man inte vad ha eller dom kan ta sig till.
Det var länge sen jag hade så svårt att sova om nätterna. Inte ens sömntabletter hjälper.
Nu skall jag hänga lite tvätt.
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0