Torsdag,

Hej Raffe.
Torsdag i dag och idag käner jag mig lite piggare. Gladare också. I dag ringde Atlantis och berättade att nästa Torsdag så kommer min nya säng att levereras. Som jag har längtat efter den.
Dom tar med sig den gamla dubbelsängen när dom monterat den nya. Skall bli en otrolig lättnad att bli av med den här dubbelsängen som införskaffades när jag var i hop med mitt ex. Dels för att den knakar som fan och sen att den väcker minnen som fan i mellan åt.
 
Jag pratade med FK i dag om livränta å lite sånt. De skall skicka papper till mig så jag kan fylla i dem.
Sen får vi se hur det går. Det är en lång resa. Men tror det inte kommer att va några problem.
 
I helgen skall vi städa båtplatsen. Det skall bli kul å träffa de andra medlemmarna. Efteråt blir det korvgrillning som vanligt. Jag kan ju inte lyfta så mycket. Men nått finns det alltid jag kan hjälpa till med.
 
Nu skall jag kolla lite tv innan jag skall nanna.
Hör alla!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0