Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och jag började dagen med en skitlång sovmorgon. Det var så jäkla skönt.
Sen var det frukost och gym som gällde. Det var kuligt å träna i dag. Hade nästan hela Sats för mig själv :)
Efter träningen så tog jag en skön bastu. Det är ju som pricken över iet.
 
I går var det städdag nere vid båtplatsen. Det blidde jättefint. Både jag och Robert oljade bryggorna och dom blev skitfina. Efter städningen så avslutade vi med lite grillat som vanligt. Det är mysigt det där.
 
Min bäste vän stefan kom förbi i går. Det var jättetrevligt. Men det lär inte bli så mycket att träffas nu. För han skall flytta till spanien. Han har fått jobb som reseledare. Sånt jobb skulle jag också vilja ha.
 
Nu skall jag spela lite dator. Ha det gott alla.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0