Påsk.

Hej Raffe.
Påsken är snart över och den här påsken har inte varit så märkvärdig tycker jag.
Jag har mått rätt dåligt den här veckan som har varit så jag har varit hemma från jobbet. Men jag skall jobba igen nu på tisdag.
I går på påskafton så gjorde jag en varsin god räksmörgås istället för tråkig påskmat. Det var riktigt gott kan jag säga.
Det ser mer ut än vad det är på mackan. För jag har lagt upp det så :)
Men det var tillräckligt mycket för att jag skulle bli skitmätt :D
I går kväll när vi ätit och satt å kollade på film så var Tristan så mätt på räkor att han låg som en jag vet inte vad på Bella :D
Han älskar verkligen sin matte :)
Det är den finsaste killen i hela världen <3
 
Till middag i dag blir det kyckling filé i grädde i ugn och pommes och grönsaker.
Mitt ex bjöd mig på det när vi var ut till deras sommarställe en gång i tiden.
Det var den godaste kycklingrätt jag har käkat tror jag. Så det skall jag laga idag.
 
Nu är det bara 65 dagar kvar tills vi flyger iväg till Teneriffa.
Måste erkänna att jag har resfeber redan hehe.
Nu skall jag gå och förbereda maten. Ha det gott alla vänner.
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0