Måndag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en kämpig dag på jobbet. Sjukt mycket jobb och ingen personal. Det resulterar i bara en sak.
Men med lite tur så kommer en person tillbaka i morrn.
 
Efter jobbet så var det gymmet som gälde.
Asså det känns kul å träna. Jag själv märker att det finns dom som är fetare än mig och för någon månad sen så var det tvärt om. Och det är kul.
Man märker hur folk smeglar mot mig till ett posetivt sätt. Och ibland känner man sig lite bättre i ryggen. Men det är nog bara för att man har knaprat ett extra piller. Men det är en skän känsla i allafall.
 
I kväll är det sista avsnittet av Jordskott. Den är grymt bra. Så den skall jag kolla på nu.
Hörs!
Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0