Lillördag.

Hej Raffe.
I dag är det lillördag och vi hade en lite grillfest nere vid båtplatsen i dag.
Bellan var sugen på grillat så jag svängde in och köpte en oxfilé efter jobbet och vi åkte ner till båtplasten å grillade i all enkelhet. På grillen hamnade lite bacon och gul lök också. Å så hade vi potatissallad till det. Det var jättegott.
 
Nedan ser du lite bilder som jag tog i kväll.
Det ända som saknades i kväll var den rätta kärleken. Annars var den här kvällen maxad.
Men den stora kärleken har jag nästan gett upp hoppet på. Men man skall väl aldrig säga aldrig. För rätt som det är så står den där. Så säger i allafall dom flesta.
Det finns bara en kärlek i mitt liv förutom Bellan och Tristan. Men den kärleken kommer nog aldrig tillbaka igen.
Därför har jag givit upp den biten om att hitta ny kärlek.
 
48 dagar kvar till avresa nu. Asså. Vi närmar oss med stormsteg.
Vi längtar som fan.
 
Nu skall jag gå och nanna. Sov sött alla varelser.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0