Landet.

Hej Raffe.
I helgen blev det landet för första gången i år för mig. Och Bella var ensam hemma i helgen för första gången medan jag var på landet. Det gick över förväntan. Och det lär ju fungera fler gånger.
Det var urskönt på landet. Det blev grillat också för första gången i år. Det var sjukt gott.
Jag bjöd på oxfilé och så blev det baconinlindade sparrisknyten till. Asså. Jag åt så jag trodde jag skulle spricka :D
Vi krattade undan lite och plockade undan lövhögar så nu ser det fint ut.
Nedan ser du lite bilder som jag tog i helgen när jag var ut på landet.

Här är potatislandet som skall vila i år från potatis. Här skall vi odla majs.
Asså det var så skönt  ute på frinsholmen i helgen att man hade svårt att åka hem.
Nu har jag tvättat och duschat och vägrar göra något mer i dag. Så nu blir det tv och bara koppla av.
Ha det bäst alla.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0