Torsdag kväll.

Hej Raffe.
I dag satt jag fast årfästena på båten och så öste den idag med. Asså Det har kommit sjukt mycket den här veckan. Två gånger har jag varit ner och öst båten och den har varit halvfull båda gångerna.
 
Sitter och funderar i kväll. Mitt x messade i kväll och nu tänker jag på henne. Jag som hade fått all gammal kärlek att försvinna från mitt huvud och så händer det här. Asså. Jag blir knäpp.
 
I morgon skulle jag till sjukgymnasten. Men fysiocenter ringde i dag och sa att det var inställt. För min sjukgymnast är hemma med vård av barn. Så jag skall träna lite på egen hand här hemma.
 
Nu skall jag spela lite data innan jag nannar.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0