Söndag eftermiddag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och jag har varit på en stillsamm och skön promenad i spåret.
I morrn skall jag till ortopeden. Det känns som jag har fjärillar i magen. Men det skall väl gå bra.
I dag skall Bellan fixa middag. Det skall bli pasta och köttfärssås. Det skall bli så gott.
 
För några dagar sen så sökte Vingresor ett antal som kunde berätta om semester under en viss tid. Och just den tiden var vi utomlands så jag skickade ett mail och sa att jag var intresserad.
I fredags kom ett mail från Ving där det stod:
"Stort tack för att du har anmält intresse för att delta i vår telefonundersökning den 18/9 mellan kl.14.00-15.00.
Vi är glada över att det är så många som har mejlat oss och jag vill med det här bekräfta att du är en av dem som har gått vidare till nästa steg."
 
Man kan vinna ett resepresentkort på Vingresor. Och eftersom jag har kommit så här långt så ser det ganska lovande ut för oss att vinna resepresentkortet.
 
Nu skall jag slösurfa ett tag. Ha det bäst alla.
Pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0