Måndag.

Hej Raffe.
I dag var jag hos ortopeden och jag lider inte bara av diskbråk. Jag kastar snart in handduken.
Jag blir tokig av att gå hemma nu snart. I morgon är sista sjukskrivningsdagen och jag kommer inte va hemma något mer på ett tag. Det måste ju fungera och jobba lite i allafall.
Jag pratade med personalavdelningen på jobbet och sa att dom får fixa fram någora lätta sysslor till mig till på onsdag då jag tänker börja.
 
Snart har det gått ett år sen jag la av med rökat. Jag har fuskat lite men det var planerat i turkiet.
Måste säga att jag känner mig piggare i huvudet och lungorna sen jag slutade.
Men samtidigt måste jag säga att jag saknar ciggen lite. Så vi får väl se hur länge jag skall hålla uppe :) .
 
I dag tänkte jag föreslå att vi skall äta ute. Jag känner för att äta en god pizza eller något annat gott.
Ha det bäst alla.
Kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0