Höst

Hej Raffe.
I går sensommardag och i dag höstrusk.
Det hade snöat i kiruna i går. Det är väl bara att inse att sommaren 2014 är slut.
Ja, vädret kan vi ju inte gnälla på om man det är värme man vill ha.
Vi har haft det väldigt varmt på vår semester och när vi kom hem så var det fortfarande varmt. Så vi får hoppas på att det blir sån här värme nästa år också.
 
Ja skall snart till sjukgymnasten. Och sen skall jag till Port 73. Jag skall besöka tele2 och se om de kan få gång på Bellas telefon. För det står att den bara söker efter nätverk.
 
Till middag i dag blir det kokt kyckling med ris och currysås.
Det var ett tag sen vi åt det. Så det skall bli gott.
Inköp av ny dusch.
En sån här dusch har jag varit och kollat på. och den får plats i mitt badrum. Så det lutar till att jag kommer att köpa en sån.
Nu skall jag äta lite. Gjorde wok i går så det blir det till lunch i dag.
Ha det bäst alla.
Pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0