En helt vanlig kväll.

Hej Raffe. Med mig är det bara skit. Det är diskbråcken som spökar och det känns faktiskt inget vidare.
Jag är sjukskriven till den 16 september och den 15 skall jag till ortopeden. Imellanåt gör det så jävla ont att man önskar att man var någon annanstans. Typ hos mamma och pappa.
Något som gjorde bra var att åka på semester till Turkiet. Jag längtar tillbaka dit om jag skall vara ärlig.
Nedan kan du se några bilder.
 
Milslånga stränder.

Väl nere på sandstranden vid havet.

Lite lunch efter badet var gott

Dåsig blev man på efter middagen när man varit i solen hela dagen.

Ett par bilder på vår shoppingtur.

Ett par bilder på pool området.

Så här hette hotellet vi kom till efter vi fick byta pga översvämningen.

Ullared var man ju inte beredd på att hitta här.

Inte heller Skopunkten :)

En av de många restauarangerna

Sista dagen och vi äter ute.

Hit skall jag igen.
Nu har vi landat hemma på arlanda igen.
Ja. Det var några bilder från vår semester. Har gjort ett litet videoklipp som ligger på YouTube också.
Du hittar det genom att klicka på den här länken. (Länken öppnas i ett nytt fönster).
Det är mycket filmat under själva flyningen. Men efter flygningen kommer det bilder från själva hotellet.
Det var bellas första utlandsresa och garanterat inte den sista sa hon.
Men nu när jag är sjukskriven så lär det inte bli för fett i lön. Så nästa utlandsresa lär få vänta ett tag.
 
Nu skall jag kolla lite tv innan jag knyter mig. Ha det bäst alla.
Pöss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0