Torsdag.

Hej Raffe.
Känns att man har börjat jobba igen. Halvtid bara. Men med den värken jag har så känns det som jag jobbat 8 timmars pass varje dag med övertid. Men det känns skönt att ha kommit tillbaka till jobbet. Om inte minst för att träffa alla kompisar.
 
Sjukgymnastikgen löper på. Jag är snart självgående där i deras lokal. E faktiskt kul å träna har jag kommit på.
Till middag i dag blev det viltskavsgryta. Det var riktigt jävla gott.
I kväll skall jag över till syrran på födelsedags kaffe. Pontus fyller 20.
 
Jag har kommit på att jag älskar sommar och värme och hatar resten av året. Det finns ett par höjdpunkter på vinterhalvåret. Det är jul och nyår. Resten kan jag vara utan.
Jag har ju hela tiden sagt att jag kommer att köpa hus. Frågan är om inte jag kommer att göra det utomlands. Typ Thailand.
Jag har kollat på det här.
Kolla den här länken
Att flytta permanent till till Thailand e kanske inte verklighet. Men det skulle kunna va det för råd kommer jag ha den dagen Bella blir myndig och skall stå på egna. Säljer jag den här lägenheten och betalar tillbaka Alla lån jag har så har jag penger över och kan köpa mig en lägenhet exempel i Thailand. Och som prognosen ser ut så kommer jag garanterat bli förtidspensionär och då lever jag gott i Thailand för min pension.
Så en dröm kan bli verkliget. Bara man väntar till rätt ögonblick.
 
Nu skall jag släppa drömmarna för en stund och sätta fart å stoppa in en maskin tvätt.
Ha det bra alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0