Jobba.

Hej Raffe
I dag är det torsdag.
Jag blev glad när jag ställde mig på vågen idag. Den här veckan är det viktras.
Sen i söndags har jag tappat tre kilo. Det känns kul faktiskt. 
 
På måndag skall jag börja jobba halvtid efter min långa sjukskrivning. För första gången på länge så längtar jag efter jobbet.
Jag är långt ifrån bra i min rygg. Men ringde personalchefen på jobbet igår och sa att jag ville börja jobba lite. Jag blir tokig av att gå hemma.
Jag fick välja vad jag ville jobba med. Så det skall bli intressant å se om jag verkligen får göra det jag sa att jag ville göra. Får jag inte det så går jag å sjukskriver mig på heltid igen.
 
Nu skall jag ut på en långpromenad. Ha det bäst alla.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0