Tisdag.

Hej Raffe.
I dag har jag mer ont än vanligt. Det är skitjobbigt. Man vet lixom inte vart man skall ta sig till.
Här om kvällen så beställde jag ett par biljetter till en kryssning den 20 december. Det skall bli skönt å åka bort och käka lite gott och skämma bort sig själv för ett tag.
 
Kolade på ny soffa i dag också. Får se om det blir någon ny. Dom kostar rätt mycket. Jag måste fundera ett tag till.
I dag dealade jag ihop med tele2.
Jag köpte en ny telefon i dag. En Samsung S5. Jag har kollat på den ett tag nu och nuhar jag äntligen kommit till krita och köpt den. Jag köpte ju surfplata på Media Markt för en vecka sen och nu pratade jag med tele2 och de fixade i ordning en deal till mig så jag fick ett jättebra pris. Så min guldfärgade S5:a kommer hem i veckan med posten :)
 
Nu skall jag slösurfa lite innan bädden.
Ha det gott alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0