Lördagkväll.

Hej Raffe.
I dag har det varit en riktig slappardag.
Började med en LÅNG och SKÖN sovmorgon, Sen god frukost. Sen slappa lite till,  snarare bestämt till eftermiddagen då vi skulle äta middag. Men inte orkade jag göra i ordning någon mat idag. Så vi gick åt på restauarangen som ligger på vår gata i stan. Asså. Så sjukt god mat de har där. å man blir mätt när man beställer en entrecotte som jag beställde. Typ bästa entrecotte i Stockholm skulle jag gissa på.
Efter maten gick vi till affären å handlade in allt för födelsedagsfesten som Bella skall ha på söndag.
Min lilla flicka börjar bli stor. Hon är inte 13 längre snart utan 14 år. Sen är det bara 4 snabba år till, å hon blir myndig. Vad fan tar alla år vägen.
Nu skall jag  flyga lite simulator innan sängen.
Hörs alla vänner.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0