Lillördag.

Hej Raffe.
Har precis avslutat disken. nu känner jag mig rätt trött.
Men jag har mindre ont i ryggen nu. För när jag var ner till läkaren i förrgår så begärde jag att andra värktabletter och jag fick jättebra tabletter. Visst. Jag känner värk. Men inte i den utstäckningen som jag gjort tidigare. Sen gör ju sjukgymnastiken sitt.
Så i morgon går jag upp till en arbetstid på 75%. Hoppas min kropp pallar med det.
Men jag känner att jag blir bara värre om jag är stilla. Så fullt ös bara :)
 
I helgen skall vi åka till vällingby. Jag skall shoppa och Bella skall se på Yohio.
Jag skall kolla efter ett par schyssta träningskläder som jag kan använa på gymmet när jag tränar.
 
Nu skall jag ta en kopp te och sätta mig framför tv och koppla av.
Ha det bäst alla!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0