Fredag.

Hej Raffe.
I dag känner jag mig trött. E också så fucking trött på att ha ont hela tiden.
har blivit mycket gym den här veckan. Men det blir inte mycket bättre tycker jag.
Men det är kul å gå på gym. Inte minst när det är skitsnygga brudar där. Asså. Måste ju erkänna att det är lite svårt att inte kolla på de tjejerna när de har tajta träningskläder. Min värk kommer inte försvinna helt utan det kommer bara att bli bättre säger ortopeden och alla anda läkare.
Undra vad man har gjort för ont i livet för att man skall må så här. Hade kanske varit bättre om man fanns på andra sidan tror jag. Då får jag ju träffa mamma och pappa molly och atlas. Och framför allt hade jag sluppit all smärta..

I kväll öppnade jag en flaska av Morbergs viner. Asså. Fy fan vad äcklig den var. Det gick ju inte å dricka. Så jag får väl göra en rödvinsås på den. Det borde vara olagligt att göra ett sånt äckligt vin.
Så det blev en nyckter fredag det här med.
Jag skall köpa lite groggvirke i morrn och ta mig en grogg. Jag tycker jag har gjort mig försent av det.
 
Förra helgen var Bella och jag till Heron City och kollade på Yohio.
Jag köpte min surfplatta då också som jag har gått och sneglat länge.
Det blidde en Samsung Galaxy Tab S 10.5. Du kan kolla på den här länken så ser du vad et är för platta.
Måste säga att jag är sjukt nöjd med den.
 
Nu skall jag ta en dusch. Ha det gått alla vänner.
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0