Tisdag.

Hej Raffe.
I dag är det min födelsedag.
Men det blir nog den tråkigaste födelsedagen jag kan komma ihåg.
Ända sen i lördags har jag legat sjuk med hög feber, förkyld och akut bronkit.
Jag var till läkaren i går och fick diagnos akut bronkit och ett virus som slagit ut resten av kroppen.
Febern går som börsen kurva. Asså upp å ner från 36 upp till 40-41 och ner så fort jag fått febernedsättande. Så fort det har gått ur kroppen så skjuter febern i höjden igen.
Jag hostar så pass att det gör ont. Det känns som jag kommer att gå sönder i bröstkorgen och halsen. Så jag har fått två olika hostmediciner bland annat den där Cocillana-Etyfin som är guld värd.
 
Så den här födelsedagen blir kulig. Jag har har fått sagt ifrån allt födelsedagsfika och får ta det någon annan dag när jag känner mig piggare.
 
Nu skall jag lägga mig på soffan och bara ta det lungt och kolla på en film.
Ha det bra alla
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0