Sköna lördag.

Hej Raffe.
Skön lördag det här. Allt jag har planerat har jag lagt åt sidan. Jag känner att jag bara vill vara med mig själv i dag.
Har precis kommit hem från en lite shopingrunda. Lämnade in v75 och lotto och lite annat gott.
Drömmen om att inte behöva gå till jobbet på måndag morgon får mig att kurra som en kattunge. Istället bokar jag en biljett till något varmt ställe och spenderar alla miljonerna :)
 
I kväll är det melodifestivalen. Andra chansen. De åtta bidrag som i deltävlingarna hamnat på tredje och fjärde plats får en sista möjlighet att ta sig till finalen i Stockholm nästa vecka. De tävlande artisterna är: Ammotrack, Linus Svenning, JEM, State of Drama, Ellinore Holmer, Martin Stenmarck, Helena Paparizou och Outtrigger.
Nu skall jag gå och baka semlor till melodifestivalen i kväll. Det är ju overkligt gott med nybakade semlor.
Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0