Torsdag.

Hej Raffe.
I dag har jag sjukanmält mig från jobbet. Min axel har jag fått inflammation i.
I början av veckan var jag till läkaren och fick svar på mina röntgenbilder. Det var ingen vacker syn.
Jag har diskbråck på flera ställen och artros. Min inflammation i axeln beror på mina diskbråck tror läkaren. Asså. Det är ju inte undra på att jag har ont i ryggen. Jag har fått morfin tabletter och andra tabletter så den värsta smärtan försvinner.
Hoppas remissen till ortopeden kommer snart.

Det är varmt å rart ute nu. Nästan att det är utomlandsklimat. Apropå utomland. Nu är det bara 11 dagar kvar till avresa. Det skall bli så kul. Både jag och. Bella längtar som fan.
Idag skall jag betala räkningar så är dom ur världen.
Sen blir det bara att ta det lugnt.
Ha det bra alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0