Lördag kväll.

Hej Raffe.
Fy bubblan vilken skön dag det här har varit.
Vi har plockat upp all potatis i potatislandet idag. Det blev ca 80 kilo. Å jävlar vad god den var. Vi kokade till sillen som vi åt på eftermiddagen. Det var verkligen skillnad på den och den man köper i affären.

Efter potatislandet var det bara en sak som gällde, det var att hoppa i plurret. Det var overkligt varmt när vi plockade upp potatisen. Vi var verkligen svettiga.
När jag hoppade från bryggan så skulle jag testa att göra "bomben" jag hade inte knipit ihop benen ordentligt så det blidde pungkross istället :-/
Det sved som fan om pungen efteråt. Trodde jag skulle dö haha.

Det blev ingen grillning. Vi stekte korven och avnjöt den framför tvn istället. Det var gott.

Idag har jag ont i rygg och nacke efter dagens aktiviteter. I morrn blir det att ta det lugnt.
Nu skall jag lösa lite korsord innan jag släcker lampan.
Ha det gott alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0