Lördag kväll.

Hej Raffe.
En helt vanlig lördagkväll. I dag har vi gjort så lite som möjligt. I bland måste man få göra det med.
I morgon skall jag åka och köpa mig ett par nya shorts. Det behövs verkligen. För dom jag har börjar gå sönder.
 
Jag har beställt från airshoppen nu också. Så kommer att få dom varorna om nio dagar när vi stiger på planet.
Funderar på att beställa så jag får på hemvägen också. Har tänkt att fylla på barskåpet.
 
I går var vi och växlade till oss turkisk valuta. Vi har ju All Inclusive. Men vi har med oss några tusenlappar så vi kan skämma bort oss riktigt. Vi skall göra en del utflykter och sen skall vi shoppa en massa.
Vad jag är mest nervös över är när vi kommer till arlanda. Hur man går till väga å så. Men det löser sig väl när vi väl är där. Har ju varit utomlands förr. Men då skötte inte jag alla papper å så. Men nu sköter jag allt och det är det som gör mig lite nervös.
Nu skall jag fortsätta kolla på Bond. Ha en bra kväll allihop.
Kjamisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0