Fredag kväll.

Hej Raffe.
Kom ut till landet på kvällskvisten. Ville tvätta färdigt innan jag åkte ut så jag slipper tvätta på söndag.
Den här veckan har varit lite jobbig på jobbet. Rätt mycket å göra och sjuk varmt på jobbet.

Nu är det drygt ett par veckor kvar till vi åker på vår lyxvecka till Turkiet. Allt är nästan fixat. E bara reskassan jag skall växla på Forex. Det tänkte jag göra i nästa vecka.

I morrn skall vi plocka upp potatisen. Det är dax för det. Och sen om jag har ork kvar så skall jag plocka blåbär.
Till kvällen blir det grillning. Jag tänkte bjuda på grillat. Jag har verkligen gått å längtat efter grillat hela veckan.
I dag när jag kom hem från jobbet så kollade jag på lite foton. Hur kan man sakna en människa så jävla mycket. Det är sjukt ju. Tänk om man kunde vrida tillbaka klockan.
Men det var då. Jag lever i nuet och man får lov att leva vidare. Men det är ofta jag tänker tillbaka omedvetet på det som varit i ens liv. Och kan bara tycka att livet har varit bra orättvist i mellanåt.

Nu skall jag vaska av mig och gå lägga mig. I morrn skall jag börja dagen med en välförtjänt sovmorgon.
Ha det bäst alla.
Pössar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0