Tisdag.

Hej Raffe.
Den här dagen har varit seg som fan. Det har funnits att göra. Men jag tror jag är på väg att bli risig. Därför har denna dag varit seg.
I dag försvann bredbandet och WiFi från glocalnet. Jag har ju kört fiberoptik ett tag nu och känner att jag är rätt nöjd med dom. I dag sparkade jag upp ett ip-telefoni som kommer att träda ikraft den 11 februari. Fram till dess får vi klara oss utan WiFi här hemma. Så från och med den 11/2 har vi ett nytt telefonnummer. Och från och med i dag gäller inte 08-50010755.
 
I dag köpte jag två nya te sorter. Ett av dem har jag testat. Det var jordgubbste. Den var jättegod. Och så köpte jag ett te med cupcake med jordgubbsmak. Bella sa att den var jättegod. Så den skall testa vid nästa Te-time.
Nu skall jag gå fixa i ordning morgondagens frukost.
Ha det bra alla nära och kära.
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0