Söndag.

Hej Raffe.
Började dagen med ännu en skön sovmorgon.
I dag har jag vart och handlat in mig på en ny fritös. Jag köpte den på Siba i Haninge.
Så i dag blir det friterad pommes till middag och kebab med grönsaker. Det kommer att sitta som en fläskläpp :)
 
I morgon är det ledigt också. Sen är det slut på ledigheten på ett tag.
Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge.
 
Filmen "Hur många kramar finns det i världen" som jag kollade på i går var bra.
Den där Per Morberg spelar bra tycker jag.
I kväll blir det inte så mycket väsen. Håller på att tvätta nu. Men efter det så blir det bara mys framför tvn tror jag.
Ha det bra alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0