Skön lördag.

Hej Raffe.
Skön lördag med skön sovmorgon.
I dag har jag haft främmande av Biggan och Janne. Vi fikade och skvallrade en massa. Det var faktiskt jättetrevligt.
Fick ett par gångstavar av dom som jag skall använda när jag är ute och motionerar. Men rätt typiskt att det har kommit snö nu. Men får använda dom när snön har försvunnit.
 
Jag har hunnit med att tvätta upp allt i tvättkorgen med. Hade till och med sängkläder att tvätta.
I går bytte jag sängkläder och fan vad skönt det är att gå och lägga sig i en nybäddad säng. Det är nästan bättre än sex hehe.
 
I morgon om det är bra väder så skall jag ta en långpromenad i det fina vintervädret. Sen skall jag bara slappa tänkte jag. Jag känner att jag måste ta hand om mitt innre jag också :)
Ha en bra kväll alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0