Lilllördag.

Hej Raffe.
I dag känner jag mig trött. För i natt som var hade jag jättesvårt å sova.
 
I dag har jag planerat semestern. En vecka i Turkiet blev det till att börja med.
SunConnect Sea World Resort & Spa, ett barnvänligt hotell precis vid havet i Kizilagac, knappt två mil från Side. Hotellet var tidigare ett populärt Family Garden-hotell som till sommaren 2014 blir ännu bättre med en mängd nya aktiviteteroch underhållning i den interaktiva världen.
Här får vi en bekväm och barnvänlig semester med All Inclusive som ingår i priset, och det finns många restauranger att välja mellan.
På det stora och härliga poolområdet trivs både barn och vuxna,  det det bland annat finns en stor lekpool med sjörövarskepp och tolv vattenrutschbanor. Hotellet har även en egen del nere på stranden med solstolar och parasoller. För de yngre barnen finns en internationell barnklubb med massor av lekar och aktiviteter, de flesta är gratis.
Hotellet har fyra stjärnor och ett plus. Så det är inget skitställe.
Den 4/8 går flyget från Arlanda. Asså. Det skall bli så underbart.
 
Men nu är jag rätt trött och skall gå och nanna. Ha det gott alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0