Fredag kväll.

Hej Raffe.
Fredag kväll och helgen är här. Jag börjar få tillbaka krafterna efter influensan.
I kväll blir det bara att ta det lungt framför tvn. Och i morgon är det nog loppisrunda som gäller.
Har jag ork i morrn så skall jag åka å kolla på en ny säng. För jag känner att jag inte behöver inte ha dubbelsäng.
Den dagen jag skaffar ny flickvän kan jag ta upp dubbelsängen ur källaren.

I morgon tänkte jag kolla ut ett recept på nätet och laga efter det. Jag brukar alltid laga på fri hand annars. Men i morrn skall jag finna lite inspiration från något recept. Blir nog till att baka något till melodifestivalen också.

Men nu blir det lite tv innan sängen.
Ha det bra alla vänner.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0