Söndag kväll.

Hej Raffe.
Främmandet har åkt hem. Igår kväll kom Stefan hit och våldgästade mig. Jag har inte sett honom på länge. Han flyttade ner till Gbg för nått år sen.
Vi hade så mycket att prata om. Det var jättekul att han kom. Han lovade att han skall komma hit igen inom kort.
Eventuellt kommer han att flytta hit till sthlm igen. Och hoppas han gör det. Tror ingen kompis som jag haft har varit så snäll som Stefan.

I morgon är det jobb igen. Efter jobbet skall jag till banken. Har beställt tid hos min personliga bankman. Vi skall prata besparingar och lägga upp sparande. Det skall bli kul.
Sen grämer jag mig för tisdag. Då skall jag till tandläkaren. Men det skall väl gå bra.

Nu är det lite tv innan slafen.
Ha det bra alla
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0