Sköna lördag.

Hej Raffe. Skön lördag med skön sovmorgon. Det blev ganska vettig tid som jag Tristan gick upp. Vi låg bara till halv tio i dag.
 
Jag har städat och tvättat och handlat och bakat i dag. Mer har jag inte haft lust till att göra.
Jag köpte vitlöksklyftor i dag så jag har gjort iorning min olivoljeflaska som jag hittade på loppis.
Jag petade ner massa vitlöksklyftor i flaskan och fyllde på med olivolja. Nu skall det där bara stå dra och användas vid lite festligare tillfällen :).
 
Till middag i dag blir det potatisgratäng med kyckling i grädde i ugnen. Det är tokgott att snålvattnet burjar rinna så fort man tänker på hur gott det är.
Sen till melodifestivalen blir det hembakade semlor. Det kommer att bli så gott.
Den tredje deltävling sänds från Göteborg. De tävlande artisterna är: State of Drama, Dr Alban & Jessica Folcker, Shirley Clamp, Ace Wilder, Outtrigger, CajsaStina Åkerström, EKO och Oscar Zia.
Finns vissa giftiga här. Men Jag tror att Yohio får gå vidare och delta i eurovision 2014. Jag håller tummarna för honom. Han är klart bäst. Han äger lixom.
 
Nu är det (bara) 170 dagar kvar tills vi skall åka :-)
På onsdag skall Bella och jag till polisen och fixa pass.
 
Nu skall jag fixa lite med maten. Ha det bra alla läsare och ha en trevlig helg.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0