Måndag kväll.

Hej Raffe.
Superstressig dag i dag.
Efter jobbet var det banken, sen hem å fixa middag. Efter det skulle vi till lindèn. För Christer fyller år i dag.
Sen upp till affären å handla. Sen hem å diska och göra matsäck till Bellan. För de skall till Eriksdalsbadet i morrn.
Nu ligger jag i soffan och är överspeedad och trött på samma gång.

För första gången i mitt liv har jag fixat ett sparande med fonder och aktier. Så nu är min ekonomi väldigt stabil. Det känns otroligt skönt.

Nu skall jag nog sova. För i natt blev det bara tre timmars sömn. Det var omöjligt att sova efter allt som Stefan berättade när han var här. Jag låg bara å tänkte, vred och vände mig.
Med lite tur blir det mer sömn i natt.
Ha det gott alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0