Lördag.

Hej Raffe.
I natt hade jag svårt som fan att somna. Tror jag somnade vid tre, halv fyra.
Så jag vaknade vid 12 tiden idag.
 
Syrran och jag har varit på loppisrunda i dag.
Jag fyndade en fin liten ojeflaska som jag skall fylla med vitlöksklyftor och olja. Den är jättegullig flaskan.
 
På vägen hem handlade jag. Jag skulle ju göra något till middag som jag aldrig hade gjort förut. Men blev jättesugen på kyckling. Så till middag blir det ugnstekt kyckling och massor av grönsaker. Och till förrätt blir det hummer. 
 
 
I kväll är det ju melodifestivalen. Och den måste man ju se. Gillar såna program jättemycket.
Och till den tänkte jag avnjuta lite morotskaka och glass.
Jag har en favorit och jag tror han kommer att gå vidare då han skall genomföra sitt bidrag. 
Första deltävlingen sänds från Malmö. Artisterna är: Mahan Moin, Alvaro Estrella, Linus Svenning, Sylvester Schlegel, Elisa Lindström, Ellen Benediktson, Helena Paparizou och Yohio.
 
Nu Skall jag slösurfa en stund på nätet och sen börja med min goda middag.
Ha det bra alla vänner och ha en riktigt mysig lördagkväll.
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0