Fredag kväll.

Hej Raffe.
Fredag i dag och det har inte blivit något skrivet i veckan nästan. Jag har bara inte haft lust.
I dag fick jag tillbaka bilen från verkstaden. Nu är kammrembytt, vattenpump, nytt avgasarsystem och en full service på bilen är gjord. Så nu håller bilen ett tag till.
I morgon blir det tvätta och städa och sen skall jag hålla på lite i garaget.
Jag känner mig sjukt trött i kväll så det blir väl att gå nanna efter det här.
 
I morgon är det melodifestival också.
Fjärde deltävling sänds från Örnsköldsvik. De åtta tävlande artisterna är: Alcazar, Ellinore Holmer, IDA, Josef Johansson, Janet Leon, Anton Ewald, Ammotrack och Linda Bengtzing. Det blir en intressant deltävling.
 
Men nu skall jag logga ur å gå nanna. Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0