onsdag

Hej Raffe.
Vilken semester.
Väl på Arlanda så var planet försenat med två timmar. Och på planet var det en skön upplevelse å se Bella när vi lyfter mot 12000 meters höjd. Hon tyckte det var buskul.
Det var en jobbig resa tycker jag. Tre och en halv timme med planet och en och en halv timme med transferbussen.
Hotellet var gigantisk och jättefint.
Men.
På natten när vi skulle gå lägga oss så blev det ett jävla liv utanför i en av våningarnas foajé. Ett avlopprör gick av av någon anledning. Halva hotellet fylldes med kloakvatten.
Jag agerade jättefort och fick tag på Ving om att dom måste fixa ett nytt rum till oss. Men alla rummen var fullbokade. Men inte mer än en halvtimme så fick vi ett nytt hotell.

Vi packade i ordning allt och tog en taxi till det nya hotellet. Klockan var halv ett på natten. Bella och jag var skittrötta.
Nu har vi varit på det här hotellet som heter Sunving Side Resort. Och vi är jättenöjda med hotellet och vings agerande. Dom är toppen.
Som varmast idag som jag mette upp vår 44 grader. Och luftfuktigheten ligger på 80%. Så när man kliver ut utanför dörren så är det som att gå i regnskogen. Med andra ord som att gå in i en vägg.
Men det är toppenmat här och de som jobbar här är jättetrevliga.
Reser jag till Turkiet igen så kommer det bli det här hotellet.
Vi har all inclusive. Och så mycket man får ut av det. Sprit, vin, öl, mat och massa massa annat. Så det blir all inclusive nästa gång vi reser.
I morgon skall vi ner till havet å bada och prova på någon grill restaurang. Det kommer bli nice.
Nu skall jag kolla om det är något bra på tv.
Ha det bra alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0