Lördag kväll.

Hej Raffe.
Vi kom hem från Turkiet i veckan. Det har varit så jävla underbart att jag inte finner ord. Men jag skall försöka med några ord.
Kul har det varit. Varmt var det och helt fantastiskt.
Inom kort skall vi åka igen. Kanske inte till Turkiet. Men någonstans blir det.

Nu ligger jag i sängen på landet och skall strax sova. Jag har ont i ryggen som sjutton ikväll.

Idag klippte jag gräset å det blev jättefint. Och nu ikväll har vi fiskat. Och efter det spelade vi alfapet.

I veckan var jag tillbaka till läkarstationen. Nu har läkaren skickat iväg pappren till ortopeden och nu väntar jag på tid till ortopeden. Hoppas jag får komma dit snart.

Nu orkar jag inte skriva mer ikväll.
Natti natti. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0