Söndag.

Hej Raffe.
Skönsöndag i dag. Började dagen med en riktigt skön sovmorgon.
Sen har jag slappat och nu på eftermiddagen så gav jag mig ut i spåret och gick stavgång några kilometer.
Snart är det middag och då tänkte vi äta köttbullar och potatismos och grönsaker.
 
I går satt jag på sommardäcken. Tänk att det kan vara så jobbigt att sätta på dem. Jag ver aldeles svettig när jag var färdig. Sen åkte Bellan och jag ner till Nynäs och shoppade. Vi gick in i den där roliga affären som heter Dollar Store. Det är en sån här butik som det finns Massor av billiga prylar mm. Sånt där som passar allas plånböcker.
 
Nu skall jag gå börja fixa med middagen. Ha det bra alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0