Långfredag.

Hej Raffe.
Nu är det påsk. Bellan och jag åkte ut på landet idag. Skall fira påsk här ute. Det kommer vara ett helt gäng här i morgon. Det kommer bli helt underbart kul. Och bra väder skall det också bli.

Jag var ut och testade att rycka lite strömming idag och det gav resultat. Jag har rensat dom och saltat in dom för i morgon skall jag röka dom till påsklunchen.
Det kommer bli som pricken över iet på matbordet.

I morgon skall jag plantera lite fröer också. Dillen och persiljan skall planteras i stora urnan. Jag tror det blir bra resultat att ha den där.

Sen blir det påskäggsjakt också. Det blir kul. Jag har köpt påskägg till alla barn. Det blidde ett påskägg till mig också :-P

Nu skall jag fixa iordning innan vi somnar för natten.
Glad påsk alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0