En helt vanlig dag.

Hej Raffe.
En liten uppdatering i vad som händer.
Inget speciellt händer förutom att jag skall till läkaren i morgon.
Jag har fått något skit med handen. Den domnar/somnar, Men det är bara lillfingret, ringfingret, och långfingret.
Vad som händer hos läkaren får jag se i morrn. För så här kan jag inte ha det.
 
Påsken var underbar. Vi var ute på landet nästan hela påskhelgen. Det var jättemysigt.
På jobbet går det som vanligt. Vissa dagar är pest å pina och vissa dagar är bra. E jävligt less på vissa människor. Men det måste jag lära mig att leva med. Ingen nämn, ingen klämd.
Den hr vecka är kort på jobbet. På torsdag är jag ledig vilket är sjukt skönt. Men jobbigt att gå tillbaka till jobbet på fredag för en dag. Men då är det säkert jobb ut av helvete. Det skulle inte förvåna mig.
 
Nu skall jag peta bellan i säg. Sen är det sängen för min del. Ha det bra alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0